Om foreningen

Bliv medlem af den lokale biavlerforening

Vil du også have bier, så bliv medlem af den lokale biavlerforening. Vi afholder sommermøder, arrangerer begynderkurser og andre kurser for biavlere, vi deltager i offentlige arrangementer og gennem landsforeningen Danmarks Biavlerforening får du yderligere råd, vejledning og information om at holde bier.

Klik på dette link og du bliver sendt til Danmarks Biavlerforenings hjemmeside. På landkortet klikker du på nummer 29, for at blive medlem af Nordfyns Biavlerforening. Lige nu (2023) koster det kr. 800,- om året for at være medlem af Danmarks Biavlerforening og Nordfyns Biavlerforening.

Efter at have valgt lokalforening (nummer 29), klik da på "Læg i Kurv" -> "Vis/Rediger kurv" -> "Gå til kassen" Udfyld formularen med dit navn, adresse og andre medlemsoplysninger. Klik på "Næste" og udfør betaling.

Vil du vide mere om Nordfyns Biavlerforening, så er du velkommen til at kontakte foreningens formand Helle Sehested eller en af de andre bestyrelsesmedlemmer, se kontaktadresser under bestyrelse.

Vi har også et sæt vedtægter, du gerne må se: NFB_Vedtægter_2017

Vores strategiplan for 2020 til 2023 kan du læse fra dette link : NBF strategi 2020-23